10 maj, 2013

9 kommentarer:

  1. Hur fint? Känslorna i dina bilder är lika slående varje gång. Jag kan titta hur länge som helst.

    SvaraRadera
  2. Lika förtrollande som alltid! De små händerna mot den mossiga stenen var den här gången den absoluta favoriten. Det är vansinnigt hur mycket jag fascineras över dina bilder Niklas! Så sjuuuuuukt talangfull.

    SvaraRadera
  3. Åh vad jag saknar Er! Fantastiska bilder från en lika fantastisk vecka! Du är så grym! Milea pratar om Maja många, många gånger varje dag! Ser framemot att få se skymten av er om ett par veckor! Hoppas att ta tag i mina egna bilder snart! KRAAAM från Oss!

    SvaraRadera
  4. Så himla fint. Som vanligt!

    SvaraRadera
  5. Så vackra bilder! På vackra människor!

    SvaraRadera
  6. Åh vilka vackra bilder, verkligen magiska! Du är en stor förebild för mig när det gäller foto!

    SvaraRadera
  7. Superinlägg! Skitsnyggt som allid. :)

    SvaraRadera
  8. Otroligt fina bilder Niklas!

    SvaraRadera

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *